Kennis delen en leren van elkaarStérk.Brabant helpt jou groeien

SkillsLab 'Jongerenparticipatie in het beleid'

86 keer bekeken 0 reacties

Begin

15-02-2022 om 19:00

Einde

15-02-2022 om 20:00
Overlay sluiten

Repeterende afspraak!

Wil je de gekozen optie voor alle repeterende afspraken doorvoeren of alleen voor deze afspraak?

Een momentje...

Maximaal aantal aanmeldingen bereikt, je kunt je niet meer aanmelden.

Locatie

Online

Wat is dat nou eigenlijk, jongerenparticipatie? Welke vormen bestaan er en wat is de meerwaarde? Hoe passen we jongerenparticipatie toe in de regio Hart van Brabant? Je ontdekt het in deze interactieve sessie mét en vóór jongeren!

Hoe bereik, betrek en begrijp je jongeren?

In de workshop ‘Jongerenparticipatie in het beleid’ zoomt Innovatienetwerk Jeugd | Samen met de Jeugd - Jongerenparticipatie in op #Jongerenparticipatie in het beleid.

Deze interactieve sessie nodigt je uit om te leren over de mogelijkheden van jongerenparticipatie. Want hoe pas je dat toe in de praktijk? Ook jongeren zelf komen aan het woord. In de breakoutrooms krijg je de mogelijkheid om een aantal jongeren uit de Jeugdwelzijnsraad (JWR) zelf aan de tand te voelen over jongerenparticipatie op verschillende niveaus!

Lees meer en meld je aan via innovatienetwerkjeugd.nl

Dit is een event van het Innovatienetwerk Jeugd

0  reacties

Contact

Mail ons via contact@sterkbrabant.nl
Vind jouw regioverkenner via contact Stérk team

Bezoekadres: Brabantlaan 1 in Den Bosch

Aanmelden community

                    

 

 

 

 

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.